Waarde leden,
Zoals jullie weten komt de BroZu dag eraan en nu zijn de inschrijvingen geopend!🥳 Voor de indruk van de dag kan je het filmpje nog eens bekijken.🎬 Het belooft een mega gezellige dag te worden, bomvol aardwetenschappelijke en studentikoze activiteiten. We zullen om 12:00 starten met een veldlunch waarna iedereen genoeg energie heeft om de dom te beklimmen, een potje te flunkyen, te dertigen of te levend badeenden. Vervolgens is er een optie om gezamelijk pizza te eten in het park, waarna je lekker kan blijven borrelen. En wellicht eindigt de avond wel in de Poema voor wie dat wil? Kortom, voor ieder wat wils!
We zullen verzamelen in het wilhelminapark . De kosten bedragen €7,50 per persoon en voor wie er mee gaat pizza eten 3,- per persoon extra.
De lunch en verschillende versnaperingen zijn allemaal inbegrepen in de prijs.💸
Wij kijken er naar uit!
Met broer- en zus-tastische groet,
AcCU ‘25-‘26
Hieronder kan je je inschrijven. Schrijf je 1 keer in en als je pizza komt eten geef dit ook aan voor je broers/zussen.